Nowy, odrębny blog o odpowiedzialności dyscyplinarnej policjantów…

Drogi Czytelniku, dzisiaj będzie krótko i treściwie, w końcu za chwilę mamy weekend 🙂

Już wcześniej postanowiłam rozpocząć tworzenie nowego bloga o dość szczegółowej tematyce, a mianowicie odpowiedzialności dyscyplinarnej policjantów.

Więcej wpisów na ten temat nie mam zamiaru publikować na „starym” blogu. Tutaj możesz wkrótce spodziewać się nowych wpisów dotyczących prawa rodzinnego oraz prawa procesowego, ponieważ praktyka sądowa dostarczyła mi kilka tematów, o których warto napisać 😉

W końcu udało mi się założyć nowego bloga dotyczącego problematyki odpowiedzialności dyscyplinarnej policjantów. Wszystko na ten temat w jednym miejscu. Zapraszam do jego lektury tutaj. Daj mi jednak czas, a obiecuję, że wpisów będzie coraz więcej.

One thought on “Nowy, odrębny blog o odpowiedzialności dyscyplinarnej policjantów…

Skomentuj

